Bylo jasné, že indický Royal Enfield nenechá svůj oblíbený model s přicházející normou Euro 5 umřít.
V Evropě se Himalayanu daří, a tak přišel čas na evoluci. Tím nejzásadnějším je samozřejmě úprava OHC motoru pro splnění emisní normy, přičemž hodnota výkonu zůstala na shodných 24 koních doplněných 32 Nm.
Ovšem to není vše. Nový je tvar předních rámů, nebo také nosiče, který má teď na sobě sériově montovanou plotnu. Navíc je celý nosič o podstatný kus níž, což pomůže nejen pakování, ale také ovladatelnosti.
Důležitou změnou je také jinak tvarované plexi, které by mělo jezdce ještě lépe izolovat od případného nepříjemného počasí. Za ním se pak schovává ještě jedna novinka.
Stejně jako u modelu Meteor 350 i tady Enfield přidal malý kulatý TFT displej – navigaci Tripper. Tu jednoduše propojíte se svým telefonem, v appce si nastavíte trasu (používá Google Maps) a pak už dostáváte na palubku navigační pokyny.
V neposlední řadě pak musíme zmínit možnost vypnutí ABS na zadním kole pomocí nového tlačítka. Moc povedené jsou nové barvy Himalayana.
Koukněte na www.vintage-garage.cz.