Holandská značka Rev’It vyrábí špičkové oblečení na motorky už dvacet let. Toto výročí se rozhodli její manažeři oslavit poněkud netradičně

Holandská značka Rev’It vyrábí špičkové oblečení na motorky už dvacet let. Toto výročí se rozhodli její manažeři oslavit poněkud netradičně. Na začátku všeho byla myšlenka kreativního ředitele Rev’It Gerbrandta Aartse o přestavbě KTM 950 Super Enduro na motorku s pohonem obou kol. Základní myšlenkou bylo postavit něco hodně jiného, než na co jsme zvyklí.

Základem bylo odstrojení sériové KTM a montáž systému pohonu předního kola. Ten pochází od americké firmy Christini, která ho prodává již několik let. Přední kolo je poháněno systémem řetězů, ozubených kol, šneků a hřídelí. Pohon předního kola ale samozřejmě nebyl jedinou úpravou. Změnou prošel rám, na který byla namontována ručně vyráběná hliníková nádrž s monstrózním objemem 45 litrů. Motor krmí dvojice karburátorů Keihin FCR 41 mm vybavených sacími komínky Cosentino Engineering. Na druhé straně pak ručně vyráběná výfuková soustava s dvojicí koncovek Cone Engineering.

Svoje dostaly také brzdy, kotouče, pístky a brzdová pumpa jsou od firmy Moto Master. Sílu na zadní kolo přenáší řetěz D. I. D. spolu s rozetou Ironman. Kola jsou kombinací středů Woody’s a ráfků Excel (vpředu 19″, vzadu 17″). Řídítka Pro Taper, místo palubky držák na mobil, přední světlo Kuryakyn, zadní Chrom Glow, hotovo. Krásná oslava Rev’It, gratulujeme.

Foto: archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here