Tento víkend se v Německu setkají milovníci customů na festivalu Glemseck 101, jehož součástí je i sprint na 1/8 míle. A Triumph se tady rozhodně chce ukázat

Továrnám je jasné, že předvádět svoje umění na podobných akcích, jako je právě Glemseck 101, rozhodně musí. Desítky tisíc diváků budou sledovat nejostřejší sprint International Race, ve kterém se představí speciály řady dílen. Hned dvojici si připravil také samotný Triumph.

 

Nový Thruxton R je sám o sobě zajímavým základem pro takovou stavbu, ale jak dostat z motoru potřebnou sílu? Kompresorem! S těmi mají u Triumphu bohaté zkušenosti, mimo jiné připravují rychlostní speciál pro Guye Martina (zde). Pomocí kompresoru Rotrex to Thruxton vytáhl z původních 97 koní a 112 Nm na 140 koní a 157 Nm. A to už by mohlo sprintovat hodně dobře!

 

Změny se samozřejmě neodehrály jen na motoru. Důležitá je zpevněná zadní vidlice, kterou upravili přímo v továrně. Motorka byla také odlehčena, doplněna o závodní výfuky a řadu příslušenství z katalogu Triumph. Černá verze „The Bulldog“, kterou bude sedlat redaktor 1000ps Christophe Lentsch, zůstala designově obdobná. Druhá motorka The White Bike navíc dostala kapoty z Daytony 675, což je hodně zvláštní počin. A kdo na ni v Glemsecku pojede? Carl Fogarty!

Foto: Triumph

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno