Představte si tu nejujetější přestavbu z šestiválcové Hondy CBX a vsadím se s vámi, že budete stejně ještě dost vzdáleni od toho, co vyplodil italský customizér Roberto Totti

Základem pro stavbu “Pregnant Duck” se stala Honda CBX 1000, která je už sama o sobě svými šesti válci v řadě dost podivuhodný stroj. Vyráběla se v letech 1978 – 1982, vzduchem chlazený 24 ventil se dvěma vačkami uměl přes sto koní a ve své době to byla jedna z nejrychlejších sériových motorek. V současnosti jde o ceněného veterána, za šlechtěný kousek dáte klidně i přes 200 tisíc.

 

Na to ovšem příliš nedbal Roberto Totti, na fotografiích věčně zamyšleně vypadající vousáč, který v Bologni šéfuje firmě Totti Motori (www.tottimotori.com). Původní trubkový rám byl vyhozen a vystřídal ho vlastní ručně vyráběný hliníkový, který zároveň slouží jako palivová nádrž. K tomu mohutná přední USD vidlice, radiálně montované brzdy, obří zobák (sání) a jako třešnička na dortu šestice výfukových koncovek naskládaných pod sedlem po vzoru MV Agusty. Šílené, nádherné!

Foto: archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno