Holandská značka Rev´It vyrábí špičkové oblečení na motorky už dvacet let. Toto výročí se rozhodli její manažeři oslavit poněkud netradična – opravdu zvláštní přestavbou KTM 950 Super Enduro navíc doplněnou o systém pohonu předního kola

Na začátku všeho byla myšlenka kreativního ředitele Rev´It Gerbrandta Aartse o přestavbě KTM 950 Super Enduro na motorku s pohonem obou kol. Aarts oslovil několik přátel a dal dohromady zajímavý tým – konstruktér Chris Cosentino, závodní mechanik a specialista na rychlostní rekordy na solných jezerech Scott Kolb a brooklynský fotograf a milovník customů Gregor Halenda. Tato čtveřice zasedla a pustila se do tvorby hodně neobvyklého stroje.

 

Základní myšlenkou bylo postavit něco hodně jiného, než na co jsme zvyklí. Základem bylo odstrojení sériové KTM a montáž systému pohonu předního kola. Ten pochází od americké firmy Christini, která ho prodává již několik let. Přední kolo je poháněno systémem řetězů, ozubených kol, šneků a hřídelí. Systém Christini AWD jsme vám představili v tomto článku.

 

Pohon předního kola ale samozřejmě nebyl jedinou úpravou. Změnou prošel rám, na který byla namontována ručně vyráběná hliníková nádrž s monstrózním objemem 45 litrů. Motor krmí dvojice karburátorů Keihin FCR 41 mm vybavených sacími komínky Cosentino Engineering. Na druhé straně pak ručně vyráběná výfuková soustava s dvojicí koncovek Cone Engineering.

 

Svoje dostaly také brzdy, kotouče, pístky a brzdová pumpa jsou od firmy Moto-Master. Sílu na zadní kolo přenáší řetěz D.I.D. spolu s rozetou Ironman. Kola jsou kombinací středů Woody´s a ráfků Excel (vpředu 19“, vzadu 17“). Řídítka Pro Taper, místo palubky držák na mobil, přední světlo Kuryakyn, zadní Chrom Glow, hotovo. Výsledek? Minimálně hodně zajímavý, takovou motorku fakt nepotkáte. Krásná oslava Rev´It (web), gratulujeme.

Foto: Rev´It

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno