Bridgestone S20 EVO je špičková guma. Má jisté chování v jakýchkoliv podmínkách – ať už je budete používat na silnici, nebo na závodním okruhu
Bridgestone S20 EVO je špičková guma. Má jisté chování v jakýchkoliv podmínkách – ať už je budete používat na silnici, nebo na závodním okruhu. Na trati nemají ultimativní grip jako závodní pneumatiky, ale dlouho si drží profil, což je pro dlouhou životnost klíčové. Dávají čitelné informace o tom, kde mají limit, a to je ohromně důležité. Navíc jsou za dobrou cenu. Motohouse doporučuje.
Co říká výrobce?
– Rychlost, rychlost a ještě jednou rychlost. Battlax Hypersport S20 EVO jde ještě dál než její vynikající předchůdce a poskytuje to nejlepší z technologií Bridgestone pro MotoGP.
– Pociťte při jízdě každou zatáčkou sílu až v konečcích prstů. Schopnost snadného zatáčení, vynikající přilnavost zadního kola a zdokonalená stabilita vám umožní vyzkoušet hranice svého motocyklu i silnice.
– Revoluční konstrukce a technologie směsi zajišťují delší životnost a nechají vás zajít dál než kdykoli předtím.
– Vyzkoušejte na vlastní kůži rozdíl s pneumatikami, které opravdu drží na cestě, mají nevídanou odezvu při zrychlení a brzdění a maximální ovladatelnost.
– Nevyšachuje vás žádný déšť! Battlax Hypersport S20 EVO má stejný výkon i za mokra, neboť poskytuje stabilní, spolehlivé brzdění a ovládání ve všech podmínkách.
Co říká redakce?
(testuje Karel Táborský na BMW S 1000 R)
– Předchůdce S20 jsem jezdil na superbiku S 1000 RR a byl jsem hodně spokojený. Když přišla nabídka vyzkoušet letošní evoluční verzi, neváhal jsem ani minutu.
– Pneumatika se velmi rychle ohřeje, už po dvou kilometrech cítím v řízení jistotu. Na okruhu stačí necelé kolo, aby chytly teplotu.
– Jsou velmi citlivé na správné provozní tlaky. Pokud se budou lišit i pár desetin od těch doporučených, především zadní guma nebude mít grip, jaký by mít měla.
– Pěkný pocit jde z předku. Na okruhu z něj jde tolik informací, že si dovolím brzdit až hluboko do zatáčky.
– Na překlápěčkách motorka vyžaduje trochu protirejdu, nemůžete očekávat chování čistě okruhové pneumatiky. Odměnou je ale velká stabilita i na nahatých motorkách, které mají při vysoké rychlosti hodně živé řízení.
– Překvapil mě grip na mokru, který je velmi dobrý a dovolí hodně svižnou jízdu.
– Pokud má Bridgestone pravdu s téměř o 25 % vyšším kilometrovým nájezdem oproti předchozí verzi, bude to opravdová pecka.
Cena: od 6500 Kč za sadu 120/70-17 a 180/55-17
Kontakt: www.bridgestone.cz
Foto: archiv Bridgestone