Projekt Yamaha Yard Built má další zářez na pažbě. Tentokrát se přestavovanou motorkou stal VMAX a oním kouzelníkem Němec Jens von Brauck z JVB Moto. Ten motorce vtisknul svůj tradiční styl a výsledkem je hodně zajímavá přestavba
Oslava 30. narozenin legendárního VMAXe pokračuje ve velkém stylu. Po limitované edici VMAX Carbom (představili jsme zde) je tu JvB Moto a jejich Infrared, jak Jens tuhle bestii pojmenoval. A nezůstal kámen na kameni. Jens má rád nízké motorky s rovnou vrchní linkou a tak se tímto směrem posouval i Max. Konkrétně tedy mluvíme o ručně dělané palivové nádrži pod sedlem, upraveném airboxu a karbonovém krytu místo nádrže, který skvěle doplňují hliníkové náfuky na bocích. Ty pocházejí z původního VMAXe, který byl představen před 30ti lety.
Podobnou úpravou prošla také zadní část, bylo potřeba změnit podsedlovku a úplně nová je celá zadní partie z lakovaného karbonu. Mimochodem víčko nádrže vtipně ukryto za sedlem. Hodně netradičně tady působí plná kola s nápisy připomínajícími zmiňované výročí. Podvozek a brzdy beze změn, výfuková soustava 4 -1 vlastní výroby s koncovkou Termignoni. Dvoudílná clip-on řídítka do racing stylu a mezi nimi skvostný dragsterový otáčkomer Autometer. Pod ním pak typicky po Brauckovsku zapuštěné světlo. Pak už jen decentní hliníkový blatníček, pár detailů a matný lak a hotovo.
Foto: Yamaha Motor
[…] a pomohla tomu také rozsáhlejší spolupráce s Yamahou na projektu Yard Built (např. VMax). V Kolíně nad Rýnem bylo pár měsíců ticho, ale zdá se, že to bylo ono pomyslné ticho […]