Tříválec strčila Yamaha do naháče MT-09 poprvé před nějakými deseti lety. Byla to divoká a v lecčems až nepoddajná motorka.

Za ty léta prošla ale samozřejmě několika změnami a pro rok 2024 přichází ve své jednoznačně nejchlapáčtější verzi. Dospěla a jde s trendy.

Nová přední maska (LED svícení s dvojí funkcí) jí dává tvář toho správného pouličního bojovníka, nová nádrž více stabilizuje pozici těla, sportovněji jsou navrženy stupačky a jezdec bude nově zapuštěn do dělaného sedla.

Víc agility a aktivní přístup k řízení slibují i níže umístěná nastavitelná řídítka, ta navíc stavitelná ve dvou polohách.

 

Nezapomnělo se na rychlořazení, ani na tempomat. Z modelu R1 přichází inerciální šestiosá jednotka s celou škálou jízdních asistentů (kontrola trakce, náklonové ABS, kontrola nadzvedání předního kola či regulátor zpětného prokluzu zadního kola (označení BSR).

MT-09 bude mít nově také TFT pětipalcový barevný přístrojový panel s plnou konektivitou pro váš mobilní telefon, prostřednictvím bezplatné navigace Street Cross.

Ve výčtu nesmíme zapomenout ani na motor, tříválec CP3 zůstal pro tuto specifikaci v podstatě nezměněn, zajímavou novinkou je ale nově navržené sání airboxu.

Představena byla již i nová verze SP, která je tradičně určena pro radikálnější jezdce, zde na vás čeká vylepšená elektronika (režim TRACK), vpředu plně stavitelná KYB, vzadu Öhlins a navíc ještě brzdiče Brembo Stylema.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno