Značka Honda se vrací na festival Wheels and Waves s deseti nejlepšími evropskými custom verzemi modelu Rebel – budeme při tom !!!

Značka Honda se letos v létě připojí k oslavám návratu festivalu Wheels and Waves v Biarritzu na francouzském baskickém pobřeží, a to přehlídkou deseti nejlepších evropských custom verzí modelu Rebel od úpravců ze Španělska, Portugalska, Itálie, Francie a Velké Británie.

Pro ty, kteří si je nemohli zblízka prohlédnout přímo v Biarritzu, bude všech deset strojů Rebel v rámci další propagace těchto vizuálně výrazných úprav k vidění také na webových stránkách Honda Customs.

 

 

Stránka Honda Customs na adrese www.hondacustoms.com je dostupná v angličtině, francouzštině, němčině, italštině, španělštině a portugalštině. Poté, co uživatelé jednotlivým strojům dají „palec nahoru“ nebo „palec dolů“, budou si moci stáhnout tapetu se svými oblíbenými stroji pro svůj počítač nebo mobilní telefon, a zároveň se o svou volbu podělit s přáteli na sociálních sítích. Vítězný stroj bude po sečtení hlasů vyhlášen na konci srpna.

 


 

Zde je přehled
všech deseti strojů…

 

Lucy

Tvůrce: Honda Garonda, Portugalsko

Lucy symbolizuje portugalské slunce a je výtvorem dealera Honda Garonda. Jedinečné zlatobílé barevné provedení s ručně vyrobeným logem Rebel na nádrži podtrhují pneumatiky s bílými bočnicemi na zlatých kolech. Model Lucy, inspirovaný klasickým modelem CB175 z konce šedesátých a začátku sedmdesátých let, disponuje vylepšeným zavěšením zadního kola, novými mřížkami chladiče a tlumičem výfuku Vance and Hines.

 

 

 

5Four Honda Rebel Street

Tvůrce: Guy Willison, 5four Motorcycles, Velká Británie

Po zkušenostech s úpravami modelů CB1100RS a CB1000R se britský úpravce motocyklů Guy Willison zaměřil na další ze strojů značky Honda. Výsledkem jeho práce je 5Four Honda Rebel Street. Model CMX500 „5Four“, inspirovaný lehkými městskými silničními „flat track“ stroji, se vyznačuje nápadným lakem v kombinaci slonovinové a červené barvy od společnosti Pro Kustom, který se na slunci třpytí. Na stroji se nachází řada ručně vyrobených detailů, včetně zrcadlově vyleštěného spodního ochranného krytu, rukojetí z brazilského tvrdého dřeva, závodní koncovky výfuku a přední tabulky na závodní číslo z nerezové oceli, doplněné o rallyové dálkové a potkávací světlomety. Celkový vzhled stroje podtrhuje unikátní titanový výfuk Racefit Urban Growler.

 

 

 

Mannboard

Tvůrce: MAAN, Motocicli Audaci, Sardinie

Sardinský zakázkový úpravce Motocicli Audaci se inspiroval závodními stroji kategorie Sand Racer ze 30. let minulého století. Nejvýraznější změnou je kompletně přepracované zavěšení předního kola s pružinovou vidlicí, 19palcová kola s drátěným výpletem a kompletní výfukový systém z nerezové oceli zakončený tlumičem od SC-Project. Nádrž a na zakázku vyrobenou zadní část stroje zdobí úchvatný červeno-zlatý lak, vzhled „Mannboard“ stroje pak dotváří zvýšená řídítka a nové kožené sedlo.

 

 

 

Akaimoto

Tvůrce: Akaimoto, Barcelona, Španělsko

Barcelonský dealer Akaimoto, kterému nejsou úpravy strojů značky Honda nijak cizí a který se může pyšnit úspěšnými modely CB1000R a CB650R, nyní na novou úroveň posunul vzhled modelu CMX1100 Rebel. Díky inspiraci retro sportovními stroji a řadou Neo Sports Café značky Honda je stroj opatřen zakázkovou kapotáží, výše umístěnou palivovou nádrží a custom lakem od designéra Chopinart. Účelný vzhled dotváří upevnění řídítek Kalex a krátký tlumič výfuku vyrobený na zakázku.

 

 

 

Mikuniguro

Tvůrce: Ikono Motorbike, Madrid, Španělsko

Stroj Mikuniguro, navržený a vyrobený ve spolupráci s výtvarnými studii Nomade Cycle a Dave Design, je pojmenován po koni generála samuraje Hondy Tadakacu, který podle legendy nebyl v bitvě nikdy zraněn. Tento motocykl CMX500, inspirovaný modelem Honda D-Type, stylem brat a japonským trendem strojů Bobber, je opatřen zakázkovým lakem od společnosti Dave Designs, která navrhuje a lakuje přilby pro jezdce HRC Marka Marquéze a Pola Espargaró, dále tlumičem výfuku Vance and Hines, upraveným předním a zadním odpružením, zvýšenými řídítky, zadním světlem a blinkry z mikro-LED diod a manžetami na vidlici.

 

 

 

Mallorca Moto

Tvůrce: Mallorca Moto, Mallorca, Španělsko

Vzhled motocyklu Mallorca Motos CMX1100 Rebel se nedá s ničím zaměnit. Zelená metalíza s matnými černými a bílými detaily zvýrazňuje úhly a rysy celého motocyklu, včetně předního štítku, předního blatníku, nádrže a vysoko mířícího výfuku. Motocykl inspirovaný stylem Neo Retro doplňují dolů směřující kulatá zrcátka, upravený tlumič výfuku z modelu CB300R, manžety na vidlici, zadní světlo pod sedlem, sedlo s kosočtvercovým prošíváním a sportovní jízdní pozice, ve které je jezdec nakloněn směrem vpřed.

 

 

The Sport

Tvůrce: FCR Original, Chauvigny, Francie

Společnost FCR Original si dala za cíl zdůraznit praktickou a hravou stránku modelu Rebel, avšak zároveň mu přidat na sportovním charakteru, svalnatosti a agresivitě. Úprava kyvného ramene umožnila osazení dvojice černých zadních tlumičů Öhlins a 17palcového zadního kola z modelu CB500F obutého do pneumatiky Dunlop D212 190/55-ZR17. Přední blatník je zcela nový a o 25 mm nižší; rozměrná řídítka dodávají váhu přední části stroje, zatímco ukazatel rychlosti byl přemístěn na horní stranu hlavy vidlice.

Kapotáž, která ohromuje svou jednoduchostí, je výsledkem kompletního 3D skenování a je tvořena zakázkovou nádrží vyrobenou z polyesteru a uhlíkových vláken (s hliníkovým plnicím otvorem) a zadním sedlem s LED světlem a potahem z Alcantary. Ručně vyrobené stupačky dodávají jezdci pocit závodního stroje, zatímco červeno-černý nátěr a detaily vzdávají hold klasickým barvám značky Honda. Motor je sériový, výfukové potrubí je však zakončeno originálním nerezovým výfukem FCR Original.

 

 

 

The Bobber

Tvůrce: FCR Original, Chauvigny, Francie

Díky inspiraci „ementálovým“ designem modelu CMX1100 Rebel je tato interpretace zaměřena na rozsáhlejší úpravy, které ještě více zdůrazňují „bobber“ styl tohoto stroje. Kyvné rameno a odpružení jsou sériové, přední část stroje však byla snížena o 25 mm, zatímco zakázková kola s černými paprsky jsou obuta do širokých pneumatik Bridgestone.

Charakter strojů „bobber“ podtrhují hliníková řídítka, kožené sedlo s perforovaným žebrováním, jednoduchý hliníkový přední blatník s povrchovou úpravou Mirrachrome a lakovaný rámeček světlometu. Miniaturní LED ukazatele směru FCR Original neruší linie stroje a podobně jako u CMX Sport se pomocí 3D skenování podařilo vytvořit zakázkovou palivovou nádrž z polyesteru a uhlíkových vláken. Ta je opatřena modrým saténovým povrchem Mirrachrome a na její horní straně se nachází hliníkové víčko. Celek dotváří keramickým materiálem potažený výfuk FCR Original, jenž podtrhuje mechanickou krásu celého stroje.

 

 

 

Honda CMX Rebel Waves

Tvůrce: FCR Original, Chauvigny, Francie

Třetí člen „rodiny“ FCR se vrátil ke všem původním liniím modelu CMX500 a dal mu zcela novou funkční identitu. Stroj inspirovaný atmosférou festivalu Wheels and Waves a duchem Kalifornie si zachoval motor v původním stavu, změny se však dotkly zavěšení zadního kola, řídítek, ukazatelů směru, předního blatníku, výfuku, nádrže a zadního nosiče zavazadel. Celý motocykl je lakovaný v modrobílém barevném schématu s motivem vlny na palivové nádrži.

 

 

 

Motoveiga

Tvůrce: Motoveiga, Braga, Portugalsko

Portugalský prodejce Motoveiga se nechal inspirovat krásou španělské zbroje ze 16. století a florentskými liliemi a svůj model CMX500 Rebel proměnil v pojízdné umělecké dílo. Kromě ručně malované nádrže byla stejná pozornost věnována i rámečku světlometu a krytu spojky. Konečnou podobu stroji dodává tlumič výfuku Vance and Hines spolu s koženým sedlem.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno