V minulém čísle jste si o BMW R 1300 GS mohli od Carlose přečíst první test. Teď se dostala do rukou i vývojářům z rakouského REMUSu.
Základem designu výfukového systému je předchozí REMUS 8 2.0, který znáte z R 1250 GS. Zde u „třináctky“ ale musela vzniknout zcela nová zkrácená konstrukce kvůli odlišné koncepci originálního systému.
Luxusní a moderní vzhled eliminuje nýtované spoje v přední části (na rozdíl od všech výrobců) a tělo tlumiče je tvarováno pomocí hydroformingu, takže koukáte na křivky, které jsou unikátní a standardními technologickými postupy vytvořit nejdou.
GS tak vzhledově ovládne každé setkání podobných strojů a vy se budete usmívat už při příchodu k motocyklu, i když bude systém schovaný pod kufry a koukat na vás bude pouze stylový karbonový profil „osmičky“.
Systém byl samozřejmě jako vždy odladěný na míru v akustické komoře. Bude k dispozici nejen v černém, ale i ve stříbrném provedení.
Vnitřní konstrukce tlumiče byla speciálně vyvíjena tak, aby GS získalo barvitější a atraktivnější zvuk v rámci hlukových homologačních mantinelů a také aby byla zachována bezproblémová použitelnost na dlouhých cestách napříč Evropou.
Systém ještě nemá známé ceny, na trh by měl dorazit během první poloviny této sezony. Sledujte náš web www.remus-vyfuky.cz v sekci Novinky (přímo na hlavní stránce) anebo Instagram @REMUS_VYFUKY.