Dle informací privátního týmu Aspar Honda připravuje update svých produkčních prototypů, více výkonu na motoru bude možná k dispozici již při první evropské Grand Prix.

Produkční prototyp RCV1000RR z dílny japonské továrny Honda, na níž závodí Redding, Hayden, Aoyama i český závodník Karel Abraham, ztrácí na rovinkách na tovární prototypy až 16 km/h.

Po četných stížnostech z řad samotných jezdců i manažerů jednotlivých týmů se u Hondy hnuly ledy a týmy dostaly přislíbený upgrade motocyklu. Ten dorazí ale nejdříve až na první evropský závod na okruhu Jerez de la Frontera, do té doby musí jezdci absolvoval zbývající dva zámořské závody s výkonovým deficitem.

„Doposud jsme nedostali žádné přesné informace ohledně toho, do kdy budeme mít k dispozici nové díly.S podvozkem motocyklu jsme maximálně spokojení, ale potřebujeme vyšší výkon motoru. Nevím, jestli dokáže Honda získat více výkonu z tohoto současného motoru nebo budou muset udělat nějaký závažnější krok. Musíme být trpěliví. Honda má dostatek zkušeností na to, aby to dokázala. Do první evropské Grand Prix v Jerezu se ale určitě nic nestane,“ řekl závodní manažer týmu Aspar pan Gino Borsoi.

Foto: Honda

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno