V předvečer třetího závodu WorldSSP jsme si sedli v tiskovém centru okruhu Motorland Aragon s Ondrou Ježkem a položili mu několik otázek

Zhodnoť s odstupem času první dva závody
Přestup na šestistovku není nikdy jednoduchý. Přijel jsem na tratě, které jsem znal trochu nebo vůbec, takže páteční tréninky mne nikdy neposunuly dopředu, do superpole 2. Ani kvalifikace nebyla stoprocentní, ale vždy jsme udělali dobré úpravy nastavení do závodu, ve kterých to vyšlo pokaždé docela dobře.
 
V Austrálii si v minulosti již jezdil, ale poprvé si závodil v Thajsku, jak tě okruh oslovil?
V Thajsku to bylo zajímavé. Kvůli aklimatizaci jsem zvolil cestu do Thajska hned po závodě v Austrálii, abych si zvyknul na to obrovské vlhko a horko. Okruh se mi při procházce hodně líbil, ale při tréninku jsem se v několika zatáčkách zděsil.
 
Proč?
V několika zatáčkách položili nový asfalt, který tak klouzal, že se na něj nedalo najet. Proto jsme například ve druhé zatáčce jezdili viditelně zcela mimo stopu. Do konce víkendu se to trochu pogumovalo, ale stejně musel být člověk opatrný. Osobně jsem se tu trať naučil až poslední den v neděli, kdy jsem ve warm upu skončil třetí a pak v závodě jsem se posunul ze 17. místa na desáté.
 
 
Nyní je před tebou Motorland Aragon, tam už by to mělo být lepší…
Konečně trať, na které jsem jel i vloni. Sice to bude zcela jiné, než s litrovou Ducati, ale věřím, že mi znalost tratě výsledkově pomůže už v trénincích. Věřím, že se mi podaří vylepšit výsledky z prvních závodů.
 
Z Moto2 letos přišel Randy Krummenacher a možná trochu překvapil tím, že po dvou závodech je v čele šampionátu. Co na to říkáš?
Nejsem překvapen jeho výkonem, ale jsem překvapen, že za místo v tomto týmu musel zaplatit. Myslím, že tohle je úplně bez komentáře… V Moto2 je vysoký jezdecký level a věřím, že do supersportů přijde v budoucnu z této třídy více lidí.
 
Myslíš, že je Randy schopen již letos dotáhnout tuto cestu až k titulu?
Hm… 🙂 v případě, že ho nepředjedu já, tak nikdo… 🙂
 
 
Díky za rozhovor.

Foto: team kawasaki GoEleven

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here