Další z výborné spolupráce Pirelli a Ducati, guma jak dělaná na Desert Sleda. Na silnici jsem unešenej z chování, vůbec není poznat, že jde o gumu se špalkama. Při překlápění se chová jako jednolitá pneu a náklon dovolí až na stupačku.

Pro mě v tomto absolutní top. V terénu na suchu naprosto bez problémů, poradila si se všemi tvrdostmi povrchů. Za mokra je trochu problém boční vedení (nakloněná mokrá louka). Bahno samozřejmě moc dobře nečistí, ale to už bychom se bavili o úplně jiné pneumatice.

Výdrž mile překvapila. Kdyby v nájezdu nebylo tolik dálničních přesunů, věřím, že by zvládla ještě víc. Nemůžu posoudit chování na velkých těžkých GS a podobně, ale na Desertu opravdu klobouk dolů.

 

Co říká výrobce?

– Enduro pneumatika navržena pro ty nejnáročnější požadavky na trhu.

– Pro offroadový výkon v kombinaci s vynikající manipulací, přilnavostí a stabilitou na silnici.

– Přední vzorek je navržen tak, aby podával výbornou stabilitu v přímém směru.

– Sloučenina s vysokým obsahem siliky poskytuje vynikající přilnavost a vysoký kilometrový výkon.

– Inovativní dezén poskytuje jak trakci na nezpevněných cestách, tak stabilitu na asfaltu.

– Výborná ovladatelnost a hbitost na silnicích za všech jízdních podmínek.

– Rozměry pro mnoho cestovních endur od 15″ do 21″.

 

Co říká redakce?
(testuje Jan „Somik“ Somerauer)

 

– Na cenduro pneumatiku až neuvěřitelně dobré chování na silnici.

– V terénu na suchu dobrá trakce vpřed i do boků.

– Na mokru dobře drží vpřed, boční vedení slabší.

– Bláto už je pak trabl, ovšem to platí u všech nedrapáků.

– Nájezd 12 000 km, z čehož cca 80 % silnice.

Úbytek postupně, žádné odpadávání velkých kusů.

– Velké kostky vypadají na scrambleru skvěle.

 

 

Cena: cca 5000–5500 Kč za pár

Kontakt: www.yshop.cz

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here