Řada Ducati Multistrada V4 je kompletní! Z Boloni totiž začínají vyjíždět i modely upravené pro náročnější terén, jak tomu dříve bylo u dvouválcové Multistrady.

Vzoreček je to poměrně podobný. Kola zůstávají na průměru 19 a 17 palců, ovšem zvýšil se nám podvozek, tlumiče mají zdvihy 200 mm vpředu i vzadu. To samozřejmě přidává na světlé výšce (+10 mm), ale s novým sedlem i na výšce posazu.

Ta narostla na 870 mm v nejnižší pozici, což už není úplně málo. A jelikož je podvozek elektronicky nastavitelný, přidala Ducati funkci Easy Lift, která umí na místě tlumiče úplně povolit, aby bylo snazší nasednout a zvednout motorku ze stojánku.

 

 

Přidejme si k tomu všechny ostatní možné systémy, včetně příplatkových radarů adaptivního tempomatu a hlídání mrtvých úhlů, a máme co do činění se sakra chytrou motorkou.

To ale známe ze základní Multistrady V4. Ta umí také vypínat zadní dva válce pro lepší chlazení a úsporu paliva, ovšem jen na místě. Rally to umí za specifických podmínek taky za jízdy a Ducati slibuje, že to řidič ani nepostřehne.

Další zásadní změnou oproti ní je větší třicetilitrová nádrž, která určitě udělá radost všem, kteří by dostali choutky na cestování tam, kde není tolik benzinek.

Na svoje si přijde také spolujezdec, který bude mít díky novému uchycení kufrů a zadní plotny víc místa. V součtu novinek nesmíme vynechat vyšší a širší plexi, širší zubaté stupačky, nové tepelné štíty a také centrální stojan v základu.

Kdo má rád offroad, v novém Rally by měl najít zalíbení. Test v jednom z podzimních vydání časopisu Motohouse.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno