Že je litrová Ninja letos hodně ve formě dokazuje v závodech po celém světě, WSBK nevyjímaje. Aby se sériový model ještě více přiblížil závodním speciálům, dostane na příští rok elektronický tlumič řízení jedné z nejlepších značek v oboru – Öhlins.

Elektronika tak nahradí mechanický tlumič stejného výrobce, který se na Ninju montoval dosud. Vyjma této změny a trochu jiných barevných kombinací laku nedojde pro příští sezonu k žádným změnám. Ono k tomu ani není důvod, protože už tak je Ninja v podstatě superbike na značkách.

Jen pro připomenutí: Nejostřejší Kawasaki pohání řadový čtyřválec, který se chlubí maximálním výkonem na hranici 200 koní a to při pohotovostní hmotnosti 198 kg! Tímto poměrem výkon/hmotnost se z ní stala už v roce 2011 hodně nebezpečná zbraň závodních okruhů!

Foto: Kawasaki

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno