Jak jsem se dostala vůbec k tomu, že teď sedím na CB1000R, já zamilovaná do CBR a zapřísáhlá, že nic jiného nechci. No, prostě jsem si od známého byla nucena půjčit motorku, když ta moje byla v servisu. Byl to naháč, široký řídítka, prostě něco, co jsem nikdy nechtěla. Do té doby, než jsem svezla.

Po víkendu ježdění jsem zasedla doma k počítači a přistihla se, že koukám po naháčích v inzerátech a zkoumám, co by se mi tak líbilo. Jó, široká řídítka jsou opravdu návyková. Zabrousila jsem k mé milované Hondě a tam mě to trklo. CB1000R v barvách trikolory. To je ono, to se mi líbí.

Zanedlouho ji měli kluci na focení v redakci a já se kolem ní točila. Nebyl prostor ji zkusit, ale posadila jsem se a v duchu si říkala, že tohle by mě mohlo bavit. Tak mi to tak hlodalo v hlavě, nešlo to jinak, zavolala jsem a za pár dní jsem si vezla CB1000R na 5 báječných dní.

Má krásnej zvuk, je vybavena Akrapovičem, skvělá je jízdní pozice a tím i ovládání motorky. Cestou potkávám pár kluků, který na mě dost vyděšeně koukaj, když slejzám z téhle krásky a slyším jen: “No jo, je to holka a na novým litru.“ Po chvilce se přicházejí zeptat, jak to jede. Odpovídám stručně, jak splašenej bejk 🙂

Výkon je tam hodně znát, musí být, CB1000R je streetfighter motorka, ale za ty kilometry, co jsem s ní měla možnost být, jsem poznala, že je hodně přizpůsobivá. Byla jsem z ní fakt nadšená a pak se to stalo.

Já jí holce ublížila. Je to tak. I já jsem už plácla s motorkou. A bylo to zrovna tohle úžasné CéBéčko, které jsem díky štěrku poslala do trávy. Naštěstí se mi podařilo pád zbrzdit z 60km/h na cca 20km/h a dokonce ji vybrat místo, kam si lehnem, když už jsem věděla, že to neustojim.

Vyvázly jsme dobře. Motorka s pár odřeninama a já jen s modřinou, protože jsem si pod ní lehla. CéBéčku jsem se omluvila a mohlo se jet dál. Paradox je, že kamarád, který okamžitě otáčel motorku a spěchal mi na pomoc, tam zahodil svojí motorku na zem a sebe málem do potoka při parkování. Teď se tomu můžeme všichni zasmát a to je moc dobře, ale apeluju na opatrnost všech. I těch co jezdí s rozvahou, pomalu.

Nikdy nevíte, jestli za rohem není bláto, písek, štěrk, olej. Nástrah je všude dost. Naviděnou na silnici. Děkuji CB1000R za báječné kilometry a odpuštění.

Přečtěte si náš test Hondy CB1000R.

Foto: Archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno