Americká Victory, plachtící pod křídly Polarisu, si pro nás na závěr roku připravila v podobě cruiseru Hard-Ball. Ten očividně vychází z další letošní novinky s označením High-Ball, ovšem přidává k ní notnou míru cestovatelského umu

Za mořem je tenhle typ motorek velice populární – vysoká řídítka, předek klasického cruiseru, zadek cesťáku. Hard-Ball vyjíždí na stejném základu, jako většina ostatních Victory. K pohonu byl zvolen véčkový dvouválec Freedom 106 s objemem 1731 cm3, který podle výrobce umí 97 koní a nějakých 140 Nm. K němu již tradičně patří šestistupňová převodovka, řadit budete kolébkou.

 

Prioritou je ale samozřejmě design a styl. Ten vychází z „rock´n´rollu“, matně černý lak doplňují linky pinstripingu, k hlubokým blatníkům ladí vysoká řídítka Ape –hanger. Hlavním rozdílem oproti ostatním cruiserům značky je pak dvojice vestavěných kufrů s celkovým objemem 80 litrů. Mezi nimi se téměř do nekonečna táhne zadní blatník s výrazným koncovým světlem. Pocitu mohutnosti pak přidává navíc i jakýsi klínek v přední části rámu.

 

Hard-Ball je zajímavou směsicí různých stylů a své příznivce si jistě najde. Nám se příliš nelíbí ta zbytečně velká plocha pod sedlem a ten kryt na předním rámu, díky kterému to vypadá jako by motorka schovávala chladič. Ale zbytek to rozhodně vyrovnává a když slyšíme ten zvuk…husina…

Foto: Victory Motorcycles

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno