Nechcete už dál snášet ticho ve své helmě, líbilo by se vám, kdyby vám za jízdy hrála do uší hudba, nebo byste chtěli za jízdy i telefonovat? Pak se zeptejte Somika, jaké to je jezdit s Interphonem

Někdo by mohl podotknout, na co mít v helmě hudbu a telefon. Jenže když sedíte na motorce často, fakt to oceníte. Druhý kousek F4 má na helmě Víťa, takže dost často využíváme i interkom…

Co říká výrobce:

– funkce intercom, připojení pomocí Bluetooth k telefonu (dva zároveň), GPS navigaci nebo přehrávači    MP3 (A2DP protokol)
– multikanálové využití všech funkcí
– DSP filtr (digitální rušení nežádoucího hluku, šumů)
– dosah až 500 metrů (v otevřeném prostoru)
– automatické nastavení hlasitosti dle rychlosti
– zcela voděodolný
– instalace hotová během několika minut
– vyjímatelná řídicí jednotka
– lithiová baterie – výdrž až 10 hodin používání a 700 hodin v pohotovostním režimu
– hmotnost: 83 g včetně sluchátek a mikrofonu

Co říká redakce:

(testuje Jan „Somik“ Somerauer)
– pravidelně propojuji se svým telefonem a využívám stereo přehrávání hudby
– kvalita zvuku dobrá – na poslech Mozarta s absolutním sluchem to není, ale na rock´n´roll to bohatě stačí
– při telefonování v rychlosti 120 km/h druhá strana nepozná, že jedete na motorce
– jednoduché ovládání i v rukavicích pomocí 3 tlačítek
– výborná kvalita zpracování všech dílů
– baterii nabíjím tak po 8 hodinách
– dosah mezi dvěma interphony slabší v zástavbě
– instalace během pár minut ano, ale nesmíte být střevo nešikovné jako já, pak se doba prodlouží

Foto: astron.studio

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno