V rakouském Mattighofenu se na juniorské závodění vždycky dalo a jejich silniční malorážky patří k těm nejlepším. Pro následující sezónu připravila KTM závodní verzi 390 a k tomu rovnou pohár

KTM už má nějakou dobu vyvinutý speciál pro Moto3, ovšem tahle motorka je úplně něco jiného. V podstatě vychází ze sériového Duke 390, jen zmizela světla a SPZ a přibyly kapoty a laděný výfuk Akrapovič. Motor si sice musí vystačit s maximálním výkonem 38 koní, ale zase se tu bavíme o 130 kg suché hmotnosti.

 

A k čemu, že motorka vlastně je? KTM se spojila se společností ADAC (člen FIA, pořadatel německého závodu Formule 1, provozovatel Žlutých andělů, atd.) a vymysleli spolu sérii “ADAC Junior Cup powered by KTM”. Ta by měla být obdobou Red Bull Rokies Cupu, který se jede v rámci MotoGP. 

 

ADAC se od roku 1993 intenzivně věnuje práci s mladými nadějnými talenty v Junior Cupu. Podpora mladých je velmi důležitým aspektem také pro KTM a proto jsme rádi, že můžeme podpořit tento projekt svými motocykly. V ADACu vidíme spolehlivého a silného partnera.” řekl k tomu šéf KTM Stefan Pierer. 

Foto: KTM

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno