To nejjednodušší bývá často tím nejkrásnějším. S touto myšlenkou šel Damian Bombardiere do přestavby svého Commanda a podle nás se přesně trefil

Svoje Commando z roku 1969 pořídil Australan Damian na Ebay před třemi roky a nebyla to motorka zrovna v nejlepším stavu. Celá potřebovala repasi a prapodivně upravený rám také nebyl to pravé. “Rozhodl jsem se vytvořit mix dirt tracku a café raceru, což znamenalo zkrátit rám a přední vidlici,” popisuje první kroky Damian. 

Motor vypadal v dobrém stavu, takže stačilo jen seřídit ventily a přidat magneto Joe Hunt. Pak se ale něco podělalo a vačka se začala rozpadat. Na scénu se tedy dostali pánové z JS Motorsport, kteří dali věci do pořádku a navíc přidali odlehčené písty, ojnice Carillo a závodní vačku. Díky tomu se motoru ulehčilo o nějakých 12 kg.

 

Na řadu přišel zbytek motorky. K výfukům BUB si Damian svody udělal sám, dvojici karburátorů předělal na jeden od Mikuni. Nádrž a zadek vyklepal z plechu, o čalounění se postarala manželka, ráfky koupeny. Za vším desítky hodin vlastní práce. Ale rozhodně stála za to, krásnějšího Nortona jsme dávno neviděli.

Foto: archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno