Honda je poslední dobou jako utržená ze řetězu a chrlí na nás jednu novinku za druhou. Po prckovi v podobě MSX125 přichází neobvyklý cruiser CTX700 a to hned ve dvou variantách

Už při prvním pohledu na model CTX700 je jasná příbuznost s dvojicí NC700S a NC700X. Máme tu stejný rám i motor, tedy řadový dvouválec o objemu 670 cm3. Tím ale veškerá podobnost končí. CTX je zkratkou pro Comfort-Technology-Experience (komfort, technologie, zážitek) a je jasné, že u tohoto modelu Honda hraje mnohem víc právě na zážitkovou hodnotu. Však chce také oslovit zákazníky toužící po pohodové cruiserové kochačce.

 

Dvojice modelů se odlišuje především množstvím kapotáží, kdy ten s označením N nemá ochranu a vpředu jen světlo převzaté z naháče. Cestovnější CTX700 pak naopak hraje do noty cestovněji založeným jezdcům, kromě rozměrné kapoty není problém pořídit příplatkové vysoké plexi a kufry. Oba stroje pak budou vhodné pro začátečníky, dámy nebo menší jezdce, výška sedla je pouhých 720 mm. V základu pak nechybí ABS a také se nabízí varianta s automatem DCT.

 

Jestli vám podle designu přijde, že CTX směřuje na americké zákazníky, pak se nepletete. Tyto modely byly představeny právě za mořem a ohlášen byl zatím prodej pouze na tamním trhu. Je ovšem dost nepravděpodobné, že by Honda nešla s novinkou také na evropský trh a proslýchá se, že by se starý kontinent měl dočkat příští rok.

Foto: Honda

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno