Motokrosová show pokračuje, na světlo světa se pomalu drápají novinky pro příští sezónu. U Hondy tentokrát zásadní změny především na podvozku a to u obou kubatur

Svět motokrosu funguje na trochu jiných principech, než ostatní motorky. Novinky jsou v podstatě každý rok, vývoj tohoto odvětví kráčí mílovými kroky kupředu. Dokazují to také nové Hondy pro příští sezónu. Pojďme se podívat na výčet inovací:

 

CRF250R

– nová vzduchem odpružená vidlice Showa SFF-AIR-TAC přesně na míru pro 250

Separate Front Function – útlum a komprese na pružině v pravé vidlici, v levé vzduch

Triple Air Chamber – vzduch v levé vidlici je rozdělen do tří komor rozdělených podle zdvihu

– velká úspora hmotnosti vidlice (-1,3 kg) přináší lepší stabilitu předního kola a lepší reakce

– tužší a lehčí pružina zadního tlumiče

– rám z CRF450R

– větší kotouč přední brzdy (260 mm)

Engine Mode Selection Button – možnost volby ze tří palivových map, pomocí tlačítka na pravé rukojeti

zvýšený kompresní poměr díky přepracovaným koncovkám výfuku a novému software řídící jednotky, přinese ostřejší reakci na plyn

– shodné hodnoty výkonu a točivého momentu (28 kW v 11 tis. ot./min. a 26,5 Nm v 8,5 tis ot./min.)

– nová grafika polepů

 

CRF450R

druhá generace vzduchové přední vidlice Kayaba PSF2

– snížená hmotnost přední vidlice

– všechny nastavovací prvky vidlice nahoře

– větší kotouč přední brzdy (260 mm)

nová hlava válce HRC přináší nárůst výkonu ve špičce (max. 39,5 kW v 9 tis. ot./min. a 48 Nm v 7 tis. ot./min.)

Engine Mode Selection Button – možnost volby ze tří palivových map, pomocí tlačítka na pravé rukojeti

– nová grafika polepů

Foto: Honda

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno