Král je mrtev, ať žije král! Dvojice Ducati základních Streetfighterů se sice dočkala pouze drobných vylepšení, i tak si je však troufneme považovat za novinku.
Ovšem tou hlavní je verze SP2. Nicméně začněme základem – V4 a V4 S převzaly několik inovací z loňské Panigale. V čele je větší 17litrová nádrž. Dále je lehce pozměněná geometrie s mírně větší váhou na přední kolo.
Zmínit musíme nový výfuk, řadu matných černých prvků a také to, že Street je nově v základu jednosic (druhé sedlo a stupačky si odvezete domů v krabici). Změny doznala také elektronika, která má nyní více jízdních režimů, upravené palivové mapy a přepracovaný software motorové brzdy.
Ale pojďme k tomu hlavnímu, tedy SP2. To je lahůdka pro opravdové fajnšmekry nahrazující loňskou SP. Pětipaprskové karbonové ráfky (– 1,4 kg oproti kovaným), třmeny Brembo Stylema R a suchá otevřená spojka STM-EVO SBK, to jsou velká lákadla.
Vše navíc zabaleno do parádních barev připomínajících závodní Panigale v barvách Winter test. Takže si rozdáme bryndáčky, pánové!