Těžko říct, jestli se dnes objevila kompletní tisková zpráva o nových královnách adventure proto, že včera utekla z KTM oficiální fotografie, nebo jestli to bylo naopak a ona fotka se “náhodou” ukázala, aby nás pěkně napnula na dnešek. Každopádně, je to venku!!

Všechny spekulace potvrzeny, motorka vypadá tak jako na pár špionážních fotkách, které se objevily před dvěma týdny. Dlouho se řešilo, zda bude víc laděna na silnici s 19″ předním kolem, nebo jestli zůstane u 21″ a offroadových schopností. Nakonec jsme se dočkali obou verzí.

Společné vlastnosti:

– motor LC8, dvouválec do V, objem 1195 cm3,

– výkon 150 koní, točivý moment 125 Nm,

dvojité zapalování, nejmodernější motor managment Keihin,

elektronicky ovládaný plyn drive by wire,

antihopingová spojka,

-servisní interval motoru 15.000 km,

– několika stupňové ABS od Bosch s offroad modem,

– nastavitelná kontrola trakce Bosch s offroad modem,

– trubkový rám z chrom-molybdenové oceli,

– nastavitelná výška stupaček, řídítek a plexi,

– kombinované budíky VDO,

KTM 1190 Adventure:

– hmotnost 230 kg s plnou nádrží,

– podvozkové komponenty WP,

– pneu 120/70-19170/60-17,

– dvoudílné sedlo s nastavitelnou výškou,

– vyšší turistické plexi,

 

KTM 1190 Adventure R:

– hmotnost 235 kg s plnou nádrží,

plně nastavitelná USD vidlice WP s odděleným nastavením komprese a předpětí,

plně nastavitelný centrální tlumič WP vzadu,

– pneu 90/90-21150/60-18,

– jednodílné sedlo,

– ochranný rám.

 

Tak to vypadá, že KTM se i nadále udrží na špici dnes tolik populární kategorie cestovních endur. Mattighofen svoje eso vytáhl, tak uvidíme, jak bude kontrovat Mnichov s BMW R 1250 GS. Tohle bude ještě hodně zajímavý souboj…

Foto: KTM

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno