V kalifornském Los Alamitos se zase čarovalo. Kouzelník Roland vhodil do hrnce KTM 690 Enduro R, svoje nadšení pro café racery a znalosti techniky, řádně povařil a výsledkem je další z dech beroucích výtvorů RSD

Čtyři měsíce trvalo, než v RSD přetvořili originální KTM 690 Enduro R (zde) na tohle krásné…říkejme tomu třeba supermoto café. A můžeme mluvit o kompletní přestavbě, z původní motorky vlastně zůstal jen rám a motor a ten navíc prodělal zásadní úpravy. Líbí se nám, že Sands uvažuje jednoduše, proč se pouštět do složitých operací, které už předtím někdo vyřešil, navíc přímo továrna. A tak motor nafasoval díly z katalogu KTM Powerparts, konkrétně Tuning Kit EVO 2 (včetně vačkové hřídele a otevřeného K&N filtru) a odlehčené kryty spojky, zapalování a olejového filtru. Vlastní pak je výfuková soustava s lehkou koncovkou RSD Slant.

 

Rám šel do bílé barvy a zadní podsedlovou část z chrom-molybdenových trubek dělali u RSD sami. Zásadně jinak je to na podvozku. Zadní jednoramenná kyvka vlastní výroby je také z chrom-molybdenu, vede ji originální tlumič z Enduro R s pružinou Race Tech. Na předku pak najdeme vidlici z 690 Duke, zkrácenou a upravenou Race Techem. Krásná kola pochází z katalogu dílů RSD, říkají jim Morris a nazuta jsou do Dunlopů Q3 s rozměry 120/70-17 a 180/55-17. Lahůdkou jsou brzdy, na předku radiální monobloky Brembo z KTM RC8, k nim pumpa z 690 SMC. Na zadku 4 pístek Performance Machine, vše pospojováno hadicemi od Spiegler USA.

 

Motor, rám a podvozek hotovo, tak co karoserie? Ta je samozřejmě dílem RSD, tedy pokud mluvíme o nádrži a zadním bobku (oboje hliník). Takový přední blatník totiž třeba pochází z Ducati Sport 1000 (karbon). U detailů se mísí díly RSD a KTM Powerparts, což motorku hází do luxusu, ale zároveň se nebojí přiznat, že i v Rakousku umí krásné díly. Však se podívejte třeba na víčka nádobek na řídítkách nebo zmiňované kryty na motoru. Krásné ručně prošívané sedlo mají na svědomí u Bitchin Seat. Finální prací byl samozřejmě lak, který již tradičně připadl na Chrise Wooda z firmy Airtrix. Kombinace krémové, titanové šedi a KTM oranžové, k tomu není co dodat, nádhera.

 

Maximální odlehčení, zvýšení výkonu, skvělé podvozkové komponenty, na tom všem je vidět Sandsova touha po zábavných a skvěle fungujících motorkách, je to prostě srdcem závodník. O designu si udělejte každý svůj obrázek sami, podle nás tomu není co vytknout. Takže opět klobouk dolů.

Prohlédněte si některé ze starších prací Roland Sands Design u nás na webu:

Dvoutaktní Honda CR500 v postapokalyptickém stylu ZDE.

RSD Desmo Tracker se základem v Ducati Desmosedici ZDE.

Předchůdce dnešní motorky KTM 525 Café Moto ZDE.

Holčičí motorka z H-D Sportster pro ženu Travise Pastrany ZDE.

Další Sportster na zakázku pro výrobce audiotechniky Technics ZDE.

Nejnovější Yamaha Bolt (XV950) přestavěná do flat track stylu ZDE.

Cosi, co kdysi bývalo maxiskútrem, neboli Yamaha TMax RSD ZDE.

Foto: rolandsands.com

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno