Laděné výfuky Termignoni si letos odbyly premiéru ve třídě Moto2 s týmem Gresini Racing a v závodech WSBK si je vybraly hned 2 továrny – BMW a Kawasaki.

Design koncovky s názvem Relevance je postupně dostupný i na většinu skútrů. Yamaha TMax je posledním z nich a italská továrna přináší pádné argumenty, které ukazují, že i na skútru má laďák smysl. Tím hlavním je úspora hmotnosti, sami dobře víte, jak těžké jsou origo koncovky výfuku.

Na druhém místě je nárůst výkonu. Posílení ze standardních 32,1 na výsledných 33,31 koní sice není nic převratného, ale ve spojení se zvukovou kulisou to dává smysl. Plášť koncovky může být vyroben z nerezového plechu nebo titanu. Obě verze mají zakončení z carbonu a liší se v ceně o 88 Eur za homologovanou variantu (913,- € Titan).

Foto: Termignoni

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno