Jak šťastný asi musíte být člověk, když děláte designéra pro Brough Superior? Jaký to je pocit, když doděláte motorku, jako je Dagger? Však se podívejte na ty tvary.

A pak přijdou mistrovské ruce a dají vašemu návrhu takovou úchvatnou podobu. Tady vážně není prostor pro jediný nedodělaný detail. Ono taky, co si budeme povídat, cena bude závratná. Výrobce ji neuvádí, ale troufneme si tipovat, že přes dva miliony korun.

Za to vám v továrně Saint-Jean nedaleko Toulouse přichystají skvost kombinující hliník, titan a karbon s jejich vlastním dvouválcovým kapalinou chlazeným véčkem. To si hravě poradilo s přechodem na normu Euro 5, a i tak slibuje výkon 102 koní a točivý moment 87 Nm.

 

 

V dnešní době se to může zdát málo, ovšem tady se fakt závodit nebude a na svižnou vyjížďku do centra nějaké té metropole to bude dostatečné. Dagger (v překladu dýka) má oproti starším modelům Brough Superior upravenou geometrii slibující více živosti a lepší ovládání.

Tomu napomůžou také 17palcová kola vpředu i vzadu, což je poprvé v novodobé historii značky. Totéž můžeme říct o výfukové soustavě 2-1 svedené do koncovky ukryté v klínku pod motorem. A mohli bychom pokračovat dál a dál.

Dagger je zase o kus dál než předchozí Brough Superior. Kam to ještě zajde?

 

 

 

* limitka, kterou asi stěží uvidíme na vlastní oči * cena, kterou radši nechceme znát * strojařské i designérské porno s maximem hvězdiček

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno