Pro rok 2012 prošlo WRko inovací, která zahrnuje kompletní změny. Model 2012 jinak vypadá, jinak pojede a jinak se bude i ovládat. Čtěte dál

Yamaha připravila omlazovací kůru svého endura WR450F pro rok 2012 a díky nám o něm budete vědět to nejdůležitější. Úpravy se týkají několika hlavních částí – místo karburátorů se v motoru usadilo elektronické vstřikování, přepracovaný rám má základy v ostřejším YZ250F, jiná je přední vidlice, design kapot i přední světlo. Vezmeme to ale hezky postupně…

Motorem je klasicky 4taktní kapalinou chlazený jednoválec o zdvihovém objemu 449 cm3 s titanovými ventily. Karburátory odešly do věčných lovišť a na jejich místo nastoupilo vstřikování. Nechybí elektrický startér, pětistupňová převodovka s širokým záběrem a už v sérii lehký hliníkový tlumič výfuku.

Pomalu se dostáváme k rámu, který díky inspiraci z YZ250F dovoluje zachoval obratnost a kompaktnost motorky. Vepředu se vyjímá obrácená vidlice KYB s průměrem trubek 48 mm a velkým spektrem nastavení. Zadní tlumič vyrobila taky firma KYB a vyjma plné nastavitelnosti se hodí podotknout, že jeho dráha činí 305 mm. Ráfky kol o průměru 21 a 18 palců pochází z dílen jedné z nejlepších značek v oboru, japonských Excel.

Pro rok 2012 se WRko dočkalo i optických změn, které jsou nejpatrnější v přední části. Hlavní světlomet je díky ostřejším tvarům o trochu dynamičtější a především tak vystupuje z řady nudných enduro tvarů. Palivová nádrž pojme přibližně 9,5 litru a to by mělo na nějaké to řádění po lese stačit.

Aby naše představení nebylo jen suchým slovíčkařením, našli jsme pro vás i video, ve kterém vám o této novince poví pár slov zástupce Yamahy US. mrkněte na něj a uvidíte sami…

Video

 

 

Foto: Yamaha

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno