Japonská Suzuki letos v Miláně ukázala, že prostě má jasný koncept své budoucnosti. A zákazníka, toho je potřeba uspokojit, udržet si a taky vychovat. Proto všechny tři letošní entry-modely s malými objemy, protože, když se z vás v raném věku stane suzukář, už nikdy nebude chtít měnit

Suzuki V-Strom 250

Naprosto geniální tah. Malá lehkonohá motorka na každý den, minimální pořizovací i provozní náklady, bravurně zvládne čistý asfalt, výmoly, problémem nebude ani menší šotolina. Pokud chcete zručného pomocníka a smích pod knírkem, tady je jasná volba. Čiperný motor je řadový dvouválec o objemu 248 kubických centimetrů, maximum výkonu 24,5 koně a libovat si bude v čistém náběhu a otáčkách.

Další nesporné pozitivum je nizoučká váha tohoto baby V-Stromu (a dobře odhadnuté těžiště), stroj už na stojánku připomíná hračku. Nebude problém se s ním prokličkovat v jakémkoli provozu. Se 17 litrovou nádrží budete jezdit od rána do večera, od pondělku do pondělku (přeloženo FURT!). Bezpečnosti začínajících a nenáročných jezdců napomůže nejenom ABS, ale také nové osvětlení s LED technologií a dominantní přední kulatá svítilna, kterou prostě nepůjde přehlédnout.

Obdélníková přístrojovka je v LCD provedení a najdete na ní celkem 13 údajů, včetně indikace zařazené rychlosti. Připočtěte malý větrný štítek v základu a universální přípravu na kufry – a máte z toho naprosto ideální motorku pro 99% příležitostí na jízdu. Snad jen ta prázdninová cesta k moři bude chtít trochu víc trpělivosti – ale o to větší radost z ní budete ale mít na břehu!

 

 

Suzuki GSX-S125

V MotoGP pojede příští rok za Suzuki Andrea Iannone. A je to jeden z našich tajných redakčních favoritů Věřte nám, to bude hodně dobrý, i když samozřejmě taky hodně divoký. A to se bude mlaďákům líbit. Image „The Maniac“ bude i tuhle nahatou motorku prodávat jak na krámě rohlíky.

A hezká je i v červené a černé barevné kombinaci. Pouhých 133 kilogramů váhy a 1300 mm rozvoru. Motor jednoválec objemu 124,4 cm3, je z velké části zkušenostmi z větších motorek, větší vrtání (62 mm) než zdvih (41,2 mm) značí, že si bude libovat ve vyšších otáčkách. Moderní je vstřikování, hodně pevný se jeví rám a když vezmete v potaz hodně agresivní styl posezu jezdce, zdá se, že se nám tady narodila ideální motorka pro majitele řp skupiny A1.

Stejně jako u modelu GSX-R125 nechybí vychytávka Suzuki Easy Start Systém, naopak zabezpečení motorky je zde řešeno magnetickým zámkovým systémem Shutter-Key Lock. Do města a do nevlídných dní se samozřejmě hodí ABS a s ohledem na spolužačky chválíme i možnost přitvrzení zadního pružení. Tak a přejeme Full Gas!

 

Suzuki GSX-250R

Japonská Suzuki letos v Miláně ukázala, že prostě má jasný koncept své budoucnosti. A zákazníka, toho je potřeba uspokojit, udržet si a taky vychovat. Proto všechny tři letošní entry-modely s malými objemy, protože, když se z vás v raném věku stane suzukář, už nikdy nebude chtít měnit. I to ukazuje, jak moc si Suzuki si věří. A s novou silniční kapotovanou dvěstěpadesátkou to bude taky tak.

Motor, to je to samé, co najdete uvnitř malého V-Stroma 250. I tady s inovovanými materiály, inovovanými ventily a výfukovou koncovkou podřízeným Euro4. Jinak je tady ale sportovnější posaz, který budete kvitovat hlavně při ostřejším způsobu jízdy, troufneme si tvrdit, že to bude i docela dobrá hobby-okruhovka. Ne na top času, ale pro potěšení. Váha 178 u modelu bez ABS také ledascos napovídá.¨

 

 

Suzuki Burgman 400

Střední Burgman pro nejširší vrstvy. Universální na každý den i dlouhé cesty – to se o ní už dávno ví. Co je nového kromě adaptace na Euro4? Hodně se zapracovalo na pohodlí, jinak tvarované sedlo, na fotkách vypadají jezdci do stroje jakoby víc zapadlí. Pevnější je rám, silnější střední otáčky motoru, okatější LED osvětlení a moderní technologie už přišla i sem, pravý kaslík před jezdcem je tu s 12V zásuvkou a ploškou pro chytré telefony.

 A ještě jedna vychytávka, která nás tedy baví hodně: v pravé plotně je na úrovni stojanu v plastu díra kterou můžete protáhnout zámek a Burgmana snadno přivázat ke značce nebo zábradlí. To je prostě skvělý, když vidíte, že se při přípravě modelu doopravdy přemýšlí!

 

 

Foto: SUZUKI

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here