Britové útočí na milovníky klasiků a neúnavně bombardují novými modely této kategorie. Jedinou novinkou v Miláně je tak Street Scrambler

Street Scrambler

Když Triumph vloni ohlásil postupné stažení vzduchem chlazených modelů Classic a představil nové motory 900 a 1200 cm3, bylo celkem jasné, že řada motorek s nimi se bude postupně rozrůstat. Scrambler zůstal se starým motorem jako poslední, takže kolovaly sázky, zda bude s menším nebo větším motorem. Kdo chtěl větší, bude prozatím zklamán, Street Scrambler vychází z loňského modelu Street Twin. Oproti němu má na první pohled jasné změny poplatné stylu scrambler, tedy 19“ přední kolo, vyšší zdvihy pérování a vyplétaná kola.

 

Tím ale rozdíly nekončí. Jiné je sedlo, kdy zadní díl jde snadno sundat a vyměnit za nosič (dodaný s motorkou) spolu s rychlým odmontováním zadních stupaček. Staršímu modelu Scrambler je podobný vrchem vedený výfuk s dvěma koncovkami. Pod motorem nechybí plech. Stejně jako u ostatních modelů Twin, je i zde v sérii ABS a kontrola trakce, obojí nastavitelné i pro jízdu v terénu. Hodnoty motoru Triumph zatím tají, ale neměly by být příliš odlišné od Street Twinu, tedy cca. 55 koní a 80 Nm. Velmi podobná bude také hmotnost – lehce přes 200 kg pohotovostní.

Foto: Triumph Motorcycles

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here