Dánská dílna Wrenchmonkees se pustila do tříválcové XSR a výsledkem je temný, ale rozhodně oku lahodící moderní scrambler

Dvojice Per NielsenNicholas Bech známá jako Wrenchmonkees se úpravám motorek věnuje už od roku 1998, naplno se tím začali živit před devíti lety. Za tu dobu vyjelo z jejich dílny hodně zajímavých strojů a Dánové se také podíleli na projektu Yard Built s SR400 (zde) a XJR 1300 (zde). Nyní se pustili do novinky XSR900.

 

O Monkeebeast se rozhodně dá říct, že překračuje hranice. Podporuje retrostyl sériové XSR, ale zároveň ho ještě víc míchá s modernou. Stačí se podívat na použité přední světlo. Městský chuligán, který ale zvládne i nějakou tu polňačku, naprosto univerzální motorka pro moderního jezdce. A stejně jako u ostatních strojů z projektu Yard Built bez flexy a svářečky.

 

První zásadní změnou, kterou XSR v kodaňské dílně prošlo je montáž drátěných kol namísto litých. Kola se silnými dráty a černými náboji pochází od firmy Borrani. Jako obutí posloužily gumy Continental TKC 80. Přední vidlice zůstala původní, zadní tlumič vystřídal speciál K-Tech. Na brzdách jediná změna, kompletní pancéřované hadice.

 

Motorka si něco převzala také z enduro světa, konkrétně stupačky Gilles Tooling a řídítka Magura doplněná o rukojeti Biltwell Renegadeovladače Motogadget. V rámci projektu má každá motorka sérii dílů, které je dílna připravena prodávat majitelům té dané Yamahy. V případě Monkeebeeast jde o hliníkový přední a zadní blatník, kryt motoru a práškově lakovaný kryt palivové nádrže. Vlastní výroby je pak také sedlo. Osobitý vzhled motorce dodává výfuková soustava a koncovka SC Project. A pak že to bez té žluté nádrže nepůjde.

Foto: Yamaha Motor

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here