Další ze série staveb z BMW R nineT pochází ze Švédska. Tamní customové jedničky Unique Custom Cycles se rozhodli, že tenhle retro Bawec může jit mnohem dál

Unique Custom Cycles, to jsou dvacetileté zkušenosti se stavbami motorek a řada cen z evropských i světových klání. Až doposud se Ronna NorénGordon Roth zabývali především přestavbami H-D, což se ale změnilo s návštěvou dalšího Švéda. Ola Stenegärd zná švédskou custom scénu velmi dobře, roky na ní působil, dnes je ale hlavním designérem BMW Motorrad a šéfem projektu R nineT. A tenhle pán dobře pochopil, že retro vlnu, která jde světem motorek je potřeba podchytit nejen retro motorkou, ale také jejími přestavbami. A tak už jsme měli příležitost vidět tuhle motorku v podání Američana Rolanda Sandse (zde), nebo německých Urban Motor (zde).

 

U UCC (web) šli jinou cestou. Jejich doménou jsou choppery, bobbery a cruisery, takže i BMW hnali touto cestou. Štíhlé velké přední kolo, chrom, předkopnutá přední vidlice, to vše zapadá do jejich klasického stylu. Navíc se pánové rozhodli, že podpoří domácí výrobu, takže co šlo, pochází od švédských dodavatelů. A pozor, to neznamená nic menšího, než zadní tlumič od Öhlins, luxusní brzdy (radiální šestipístky vpředu) značky ISR nebo přední vidlice a brýle od Tolle Engineering. Úpravy rámu, řídítka a další detaily jsou pak vlastní práce. Zajímavé je, že i přes retro look se podařilo UCC zachovat veškerou eletroniku, kterou NineT v základu má.

 

“Velmi čisté, velmi švédské, krásné proporce a řada detailů a technický triků. Celkovým vzhledem zatím jedna z nejlepších přestaveb R nineT,” nechal se slyšet Ola Stenegärd a řekl tím ve stručnosti asi vše. Stockholm Syndrom se rozhodně povedla.

Foto: UCC – Jenny Jurnelius

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno