Kachna, nebo realita? U kolegů v britských MCN se objevila zpráva, že se u Hondy uvažuje o malé sérii motocyklu RC213V se silniční homologací. Tak to by se nám hodně líbilo.

S taktikou postavit motorku z MotoGP na značky a v malé sérii ji vypustit mezi lidi přišla v roce 2004 Ducati, když představila prototyp Desmosedici RR (zde). Ta se pak na začátku roku 2006 objevila v prodeji. Výsledek? I s cenou 45 tisíc eur bylo všech 1500 kusů z limitované série během 3 let odebráno.

Pokud by se potvrdila tato informace a Honda pro rok 2014 opravdu do své nabídky zařadila sériovou RCV, bylo by to jistě zajímavé porovnání? Proč by to měl japonský výrobce udělat? Podle tvrzení MCN je za tím potřeba zvýšit sportovní image značky. Jen zvyšujte, pánové!!


AKTUALIZOVÁNO 21/9/2012

Prezident společnosti Honda, Takanobu Ito, ve své dnešní tiskové zprávě vývoj nového supersportu potvrdil. O koncepci motoru však můžeme dál jen spekulovat, ačkoli narážka na VFR750R se zdá být dost výmluvná. Tady citace :

“Honda vyvíjí nový sportovní motocykl řady Supersport. U tohoto modelu budou využity technologie ze strojů Honda použitých při MotoGP. Tento motocykl aspiruje na to, aby poskytl stejné nadšení a vzrušení jako sportovní model RC30 (VFR750R), který byl poprvé představen v roce 1987.”

Foto: archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno