Noale ani Mandello del Lario letos žádnou novou motorku nepřichystali, ale soustředili se na inovace stávajících modelů a šli po svých prioritách – Aprilia po výkonu a ovladatelnosti, Guzzi po stylu

U Aprilie se soustředili na svůj top naked, Tuono má řadu zajímavých změn. Lehce se zapracovalo také na RSV4 a Caponordu, tady jsou nové barvy a grafiky. Zajímavá informace je, že všechny modely zůstanou na stejných cenách, jako v roce 2013.

Tuono V4 R ABS

Na první pohled stejná motorka jako letos, ale při podrobnějším prozkoumání mnoho technických změn. Motor prošel drobnými úpravami, stejně jako software řídící jednotky a díky tomu se může nové Tuono pochlubit nárůstem výkonu na 170 koní (oproti 167 koní u 2013). Ve standardu nyní najdeme závodní ABS se třemi úrovni nastavení. Nová je také větší 18,5 litrová nádrž komfortnější sedlo. Lehce pozměněná byla také ergonomie pro ještě lepší ovladatelnost.  

 

Moto Guzzi V7

U Moto Guzzi se pustili do trojice modelů V7. Všechny tři modely mají schodně upravený motor, změny se dotkly setrvačníku a přední části v-twinu, která je kompaktnější a elegantnější. Další změny u všech tří modelů jsou pak především o barvách. Chromy nahradila černá ať v lesklém nebo matném provedení, u verze Racer zmizel chrom na cedulce pro číslo, atd. Posledně jmenovaný model má nově také červeně lakovaný rám a další části jako kyvku nebo středy kol. Libůsktou je nové sedlo z alcantary.

 


 

Foto: Piaggio Group

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno