Japonská Honda představila skútr, o kterém tvrdí, že má výkon motocyklu a obratnost skútru. Celkem silné tvrzení, ale je jen na vás, jaký názor zaujmete.

Hlavní dominantou Integry je nově vyvinutý motor. Představuje ho kapalinou chlazený řadový dvouválec o zdvihovém objemu 670 cm3 a maximálním výkonu 52 koní! Za zmínku určitě stojí i nejvyšší krouticí moment 62 Nm. Musíte sami uznat, že jsou to hodnoty spíš ze světa motorek. Když druhým dechem dodáme spotřebu 3,7 l / 100 km, tak je vám asi jasné, že provoz bude velmi ekonomický.

Interga přináší do světa skútrů zatím nevídanou technickou zajímavost – dvojspojkovou převodovku DCT. Ta má 3 módy: manuální (MT), při kterém řadíte tlačítky na levém řídítku a dva automatické režimy (AT). Písmenem S je označen sportovní a pod “Déčkem” si můžete představit nastavení vhodné pro dálniční přesuny. Pro úplnost, oněch 52 koníků si musí poradit s 238 kilogramy pohotovostní hmotnosti.

Konečně ani podvozkově nová Honda nepokulhává a bylo by velmi zvláštní, kdyby tomu bylo jinak. Centrální trubkový rám z oceli zajišťuje potřebnou pevnost, 17palcová litá kola zase stabilitu. Rozměry pneu 120/70 ZR17160/60 ZR17 skutečně patří spíš na šestkové naháče. Co se týče brzd, nemůže v žádném případě chybět brzdový asistent C-ABS.

V příštím roce se bude Integra nabízet ve 4 barevných provedeních – perleťové černé a bílé, modré metalíze a “candy” červené. Jedinou vadou na kráse, která by vám mohla vadit je absence klasického bezúdržbového sekundárního pohonu. Nahradil ho totiž klasický řetěz, takže do výbavy skútristů přibude sprej na mazání… 🙂

Foto: Honda

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno