Nový Gixer pro rok 2012 bude o kousek silnější, lehčí, úspornější a dostane monoblokové třmeny Brembo. Očekávaná kontrola trakce ovšem chybí

 

Tou nejdůležitější a na první pohled viditelnou změnou je přítomnost monoblokových třmenů od Bremba, za což Suzuki chválíme. Nová motorka by měla být o dva kilogramy lehčí než stávající “nulajedenáctka” a podle prvních informací bude mít větší výkon ve středním poli otáček.

Ty méně vzrušující změny se odehrály uvnitř motoru a na podvozku. Motorka by měla mít méně neodpružené hmoty, která je nepřítelem ovladatelnosti. Chválíme návrat k jednomu tlumiči výfuku – dvojice na stávajícím modelu dělala motorku zbytečně bachratou. Aby Suzuki udělala radost eco-mentalistům, nový Gixer je prý o osm procent úspornější při spotřebě paliva.

Zatím máme jenom málo oficiálních informací, ale jisté je to, že GSX-R1000 nebude mít kontrolu trakce a společně s novým Firebladem (přestavení modelu 2012 si přečtěte tady) to bude zástupce litrových motorek bez vyspělé elektroniky.

Další info se dozvíte hned, jak ho budeme mít.

Foto: Suzuki

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno