Yamaha dupe do retra, takže kromě řady customů z projektu Yard Built se na jejich stránkách objevila přepracovaná XJR a to hned ve dvou verzích. Druhá novinka je pak zaměřená na mladou generaci bikerů, MT-07 v provedení Moto Cage je sériový streetfighter právě pro ně

XJR1300 a XJR1300 Racer

Tohle je pro Yamahu hodně dvousečná zbraň. Na jednu stranu se XJR díky úpravám dostala do stále populárnější vlny café racerů a retro motorek, na stranu druhou, zapřisáhlí milovníci klasických linek této legendy se budou bouřit. Po technické stránce se u XJR nic nezměnilo, hlavní roli hraje design. Jsou to sice detaily, ale motorce dodávají úplně nový look. Nový je tvar nádrže, menší přední světlo, sedlo, doutníkový výfuk, lehce pozměněná je přístrojovka navíc je tu tabulka na číslo pod sedlem.

V nabídce se pak objevuje ještě druhá verze Racerkarbonovou přední kapotkou, kratším blatníkem, krytem sedla také z karbonuřidítky clip-on. A to už jde Yamaha hodně do café racer stylu. A vypadá to skvěle.


MT-07 Moto Cage

Loňská novinka v podobě MT-07 byla od Yamahy trefou do černého, v Evropě se prodává po tisících. A tak není divu, že inženýři z Iwaty připravili pro letošek další verzi MT s dvouválcovou sedmistovkou.  Jak se Moto Cage liší od standardní MT-07? Tak předně stylem, agresivní streetfighter s výraznými červenými detaily, řada ochranných prvků včetně padáků motoruplastových špuntů na nádrži. K tomu hodně výrazné sedlo spolujezdce, přední štítekbastery na řídítkách a hnedle ta motorka vypadá o dost zlejší. Ale vzhledem k tomu, že technicky se nic nemění, tak klame tělem. V útrobách je pořád ten poslušnej řadovej dvouválec s výkonem 75 koní, kterej rozhodně nikomu neublíží.

 

Foto: Yamaha Motor Europe

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno