Stejně jako vy se probíráme novinkami, přebíráme, hádáme se. Co bude nejlepší a nejpřevratnější novinkou pro sezonu 2014? Z čeho nám absolutně spadla brada a proč? Svou TOP-3 si postavil každý z nás, tady je ta Kardova

 

BMW R nineT

Jednoznačně pro mě nejvýraznější motorka letošní podzimní smršti. Absolutně čisté zpracování, identifikovatelné tvary, ušlechtilý materiál. Tohle mě zkrátka baví. Vůbec to nebude naháč na nějaké drcení či dračení, a to je právě dobře – tohle je mašina, která svým vzhledem dokáže navodit respekt a obdiv. Od začátku do konce – drátěný kola, masivní vidlice a brzdiče, už to na první pohled dělá „kus“ motorky. Motor to je klasika, každý detail je precizně zmáknutý.

Tohle motorka, kterou bych si rád představil ve svý garáži a to rozhodně nepatřím mezi nějaké BMW fans, což mi kolegové jistě potvrdí. Ta suverénní síla a vnitřní klid mě ale absolutně dostaly!!!

podrobnosti najdete …ZDE

NOVINKA 2014: BMW R nineT

NOVINKA 2014: BMW R nineTNOVINKA 2014: BMW R nineTNOVINKA 2014: BMW R nineT


 

Honda VFR800F

Když jsem ji poprvé viděl na fb, pár minut od jejího představení, doslova mi hrklo. Honda udělala absolutní retro, vrátila se k tomu nádhernému VeFRu, které jsem v devadesátkách tak strašně miloval. Zadní letmák, bambule výfukový koncovky, pevný velký sedlo, mohutná a trochu hranatá kapotáž. Bomba, bomba, bomba, řval jsem u monitoru…

Druhý pohled už mě sice trochu umravnil, ale i přesto na novou VFR800F pořád neustále těším. Svezení bude boží, intuitivní, je to přeci Honda. Pokud se mi do ruky dostane příští rok na test – budu hodně rád.

podrobnosti najdete …ZDE

 Legendární

 Legendární Legendární


 

Suzuki V-STROM 1000 ABS

Tuhle volbu nedovedu tak úplně dobře vysvětlit. Asi je to o tom, že mám poslední dobou těch superchytrejch a supersemišovejch (a taky superrychlejch) cestovních endur tak nějak akorát. Je to na mě zkrátka moc dokonalý a já chci maličko víc živočišnosti. Nechci, aby moje motorka byla robot. A to si tak trochu myslím, že by mohl tenhle V-Strom splňovat.

Je to přeci jen Suzuki a ta nikdy nebyla úplně poslušná, ráda zlobila, vystrkovala drápky. Absolutně nepochybuju o zábavnosti podvozku, avizovaných 100 koní v jádru bude přesně ta porce pro super zábavňácký ježdění. Za pár dní odjíždí náš kolega GAS na první test, jsem zvědav, co o ní bude brebentit a reportovat…

 podrobnosti najdete …ZDE

 

Podvozek se může směle postavit ostatním z partičky cendur. Nastavitelná USD vidlice i centrál vzadu vedou lehká hliníková kola s pneu o rozměrech 110/80-19 a 150/70-17, což by mohlo znamenat možnost obout i nějaké ty endurovější gumy 

Podvozek se může směle postavit ostatním z partičky cendur. Nastavitelná USD vidlice i centrál vzadu vedou lehká hliníková kola s pneu o rozměrech 110/80-19 a 150/70-17, což by mohlo znamenat možnost obout i nějaké ty endurovější gumyPodvozek se může směle postavit ostatním z partičky cendur. Nastavitelná USD vidlice i centrál vzadu vedou lehká hliníková kola s pneu o rozměrech 110/80-19 a 150/70-17, což by mohlo znamenat možnost obout i nějaké ty endurovější gumyPodvozek se může směle postavit ostatním z partičky cendur. Nastavitelná USD vidlice i centrál vzadu vedou lehká hliníková kola s pneu o rozměrech 110/80-19 a 150/70-17, což by mohlo znamenat možnost obout i nějaké ty endurovější gumy

 

 

+ a co mě teprve dostane?

Asi MT-07, zatím jsem k těm ufonskejm tvarům nedokázal získat jakýkoli vztah, vzhledem je to mi ohromně vzdálený. Ale absolutně nepochybuju, že to pojede skvěle, že se to bude vodit po silnici jako brusle s motorem z atomových hodinek. Pokud budu mít to možnost se svézt, už se těším na ten moment, až se mi začne otáčet vnímání téhle motorky z „obludko“ na „jééééééééémonkotééé“ 😉

Foto: astron studio, Honda, BMW, Suzuki

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno