Manažer Eney Bastianiniho uvedl, že pokud by Ducati v MotoGP pro příští rok přesunula Eneu Bastianiniho do týmu Pramac Racing, následovalo by velké penále.

Během GP Malajsie o druhém listopadovém víkendu vyšlo najevo, že Ducati Lenovo MotoGP zvažuje výměnu Martina za Bastianiniho.

Jak uvedl SPEEDWEEK.com, zodpovědní manažeři Ducati Corse na podzim několik týdnů přemýšleli, zda jezdecká sestava Lenovo Ducati pro rok 2024 s Peccem Bagnaiou a Jorgem Martinem nebude silnější než oficiálně v létě potvrzená s Francescem Bagnaiou a Eneou Bastianinim.

 

 

Generální ředitel Ducati Corse Gigi Dall’Ignasice pro SPEEDWEEK.com v Sepangu uvedl, že nic takového není v plánu. Ovšem u Ducati v té době nic nevyloučili. O tom, že by to nebyla jednoduchá změna, a že by přinesla velký právní souboj, či obrovské odstupné, hovořil na stránkách SPEEDWEEK.com manažer Eney Bastianiniho, pan Carlo Pernat.

*“Ducati měla ve smlouvě s Eneou klauzuli, která jim umožňovala do konce srpna rozhodnout, zda bude Enea pokračovat v Lenovo Teamu Ducati, nebo se připojí k týmu Pramac Racing,” říká Carlo Pernat, manažer Eney Bastianiniho v rozhovoru pro SPEEDWEEK.com. “

*“Ducati Corse mi 30. nebo 31. srpna poslala e-mail a potvrdila, že Enea bude pokračovat v továrním týmu. Přitom přišli o možnost takový přestup uskutečnit. Měl jsem totiž písemně potvrzeno, že Enea zůstane u Lenova i v roce 2024. Tento oficiální dokument nelze rozporovat. Nechápu, jak k těmto jednáním na zámořských GP došlo.“

*„Také nevím, zda by se něco změnilo v plánech Ducati, kdyby Jorge Martin vyhrál mistrovství světa. Pro nás by samozřejmě taková změna týmu měla zásadní finanční dopad, protože naši soukromí sponzoři platí za místo v továrním týmu výrazně více, než za místo v Pramacu. Tam sice máte tovární motorku, ale nejste v továrním týmu. Také nechápu, co se mělo v plánech Ducati za tu krátkou dobu od konce srpna změnit.”

 

 


zdroj: www.bikeracing.cz, foto: ducati.racing

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno