Již třetí sezonu italská MV Agusta prodává model Turismo Veloce vybavený automatickou spojkou SCS, kterou vyvíjela společně s firmou Recluse (známe z endur).
Jednoduše řečeno, spojku vůbec nepotřebujete, a to ani při rozjezdech. Spojková páčka sice zůstává, ale nemusíte na ni sáhnout. Nyní Agusta pouští do světa verzi 2.0, která se ovšem stará pouze o rozjezd a dojezd.
A co řazení? To má na starosti oboustranné rychlořazení EAS 2.1. A jelikož se tento systém osvědčil, přidávají ho Italové také do dalších modelů – Brutale 800 RR a Dragster 800 RR/RC. Takže už i jezdci na naháčích se budou moci víc soustředit na tu palbu, která jde na Agustách letět.
Rozdíl v ceně oproti standardu je od 26 do 30 000 Kč. Kam pro ně? Na www.profi-moto.cz.