Žhavou novinkou z dílny Suzuki je naháč střední kategorie. Zatímco ostatní výrobci tento segment vcelku opanovali, Suzuki si taky hodlá urvat kousek pro sebe.

Zcela nový motocykl představuje budoucnost sportovních motocyklů japonské značky. Robustní motor a agilní šasi, sbírka jízdních asistentů plus výrazný vzhled a rozumná cena. To je cesta k úspěchu.

Řadový dvouválec o objemu 776 ccm s 270 stupňovým zapalováním válců, evokujících 90stupňové véčko, je úplnou novinkou a v budoucnu můžeme čekat další modely této platformy. Jeho přednostmi jsou hladké podání výkonu a silný kroutící moment.

Udávaný výkon 82 koní není tou nejvyšší hodnotou mezi přímou konkurencí, špičkový výkon ale nahrazuje mohutným středním pásmem. Patentované řešení dvou vyvažovacích hřídelí zabraňuje nežádoucím vibracím motoru.

 

 

Robustní ocelový rám využívá kompaktní velikosti motoru a motorka zůstává hbitá v každém jízdním režimu. Kvalitní odpružení a brzdové komponenty poskytují výkony na úrovni supersportovních motorek. Suzuki Intelligent Ride Systém (S.I.R.S.) je balíček jízdních asistentů, který obsahuje přepínání palivových map, kontrolu trakce a oboustranný quickshifter.

O tlumení se starají komponenty od firmy KYB, brzdy dodal Nissin. Po delší obě tu máme od Suzuki od základu zbrusu nově postavenou motorku.

Na tuto platformu vsází svou budoucnost. Suzuki vždycky dělala poctivý motorky a tahle osmistovka nebude výjimkou

 

 

https://bikes.suzuki.cz/motocykly/gsx-8s-m3

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno