Žhavou novinkou z dílny Suzuki je naháč střední kategorie. Zatímco ostatní výrobci tento segment vcelku opanovali, Suzuki si taky hodlá urvat kousek pro sebe.

Zcela nový motocykl představuje budoucnost sportovních motocyklů japonské značky. Robustní motor a agilní šasi, sbírka jízdních asistentů plus výrazný vzhled a rozumná cena. To je cesta k úspěchu.

Řadový dvouválec o objemu 776 cm3 s 270stupňovým zapalováním válců, evokujících 90stupňové véčko, je úplnou novinkou a v budoucnu můžeme čekat další modely této platformy. Jeho přednostmi jsou hladké podání výkonu a silný krouticí moment.

 

 

Udávaný výkon 82 koní není tou nejvyšší hodnotou mezi přímou konkurencí, špičkový výkon ale nahrazuje mohutným středním pásmem. Patentované řešení dvou vyvažovacích hřídelí zabraňuje nežádoucím vibracím motoru.

Robustní ocelový rám využívá kompaktní velikosti motoru a motorka zůstává hbitá v každém jízdním režimu. Kvalitní odpružení a brzdové komponenty poskytují výkony na úrovni supersportovních motorek.

Suzuki Intelligent Ride Systém (S.I.R.S.) je balíček jízdních asistentů, který obsahuje přepínání palivových map, kontrolu trakce a oboustranný quickshifter. O tlumení se starají komponenty od firmy KYB, brzdy dodal Nissin.

Po delší době tu máme od Suzuki od základu zbrusu nově postavenou motorku. Na tuto platformu vsází Suzuki svou budoucnost. Kompletní představení modelu najde v aktuálním vydání časopisu Motohouse 1-2/2023.

 

* řaďák je cesta * dokonale vyladěný střední objem * 82 koní * s technikou litrů

 

 


foto: suzuki.motor

Novinka 2023 – Suzuki V-Strom 800DE

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno