KTM jede, zdá se,  na slušným matroši. 180 koní v minulém SDR jim bylo málo, tak přihodili další objem, a najednou jich ten ohromný dvouválec dává už celých 190!

A smysly ohýbajících 145 Nm k tomu. Tato čísla vás jen stěží připraví na to, jak brutálně a efektivně se tato síla přenáší na silnici.

Nový Super vévoda má opět ostré tvary a minimalistický design přispívá k tomu, že se cítíte jako součást stroje. A to ještě není vše.

 

 

Nově navržený airbox a palivová nádrž s kapacitou 17,5 litru, která je větší než u předchůdce, zlepšují nejen dojezd, ale i ergonomii.

V nádrži jsou i integrované winglety, které zvyšují přítlak, ale nemyslete si, že SDR nebude díky nim jezdit po zadním. Bude, a jak!

Vizuálně nejvýraznější změnou jsou ale nová „chytrá“ přední LED světla, která váží o 700 gramů méně než u předchozího modelu. Jestli je to hezký, nevíme, ale z motorky úplně řve její agresivita.

 

 

Plně nastavitelné tlumiče WP APEX zajišťují, že se výkon přenáší na silnici s co největší efektivitou. Model EVO navíc přináší nejnovější generaci semiaktivních technologií SAT od WP, které dokážou okamžitě reagovat na styl jízdy a stav silnice.

Režimy Performance a Track pak motorku vystřelí do úplně nového levelu chápání rychlosti. TFT displej vám ohromí novější grafikou, plnou konektivitou a funkční dataloggeru, takže si po jízdě budete moct prohlédnout způsob, jakým motorku řídíte.

Nový SDR je naprosté zvíře a nemůžeme se dočkat chvíle, až na něj skočíme (TEST Motohouse 3/2024). Starší verze 1290 je ale stále v prodeji za skvělou cenu.

 

 

 


zdroj: foto KTM

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno