Chuligán na druhou. Ducati s tímhle supermotardem představilo svou nejodvážnější motorku. Ačkoliv je součástí známé rodiny Hypermotardů.

Její jednoválcový motor ji odlišuje od svých dvouválcových sourozenců. Motor má desmodromický rozvod, vrtání 116 mm, což je největší u jednoválců na světě.

A taky je nejvýkonnější – má celých 77,5 koně a může dosahovat úctyhodných 10 250 otáček za minutu, což je hudba pro uši každého milovníka rychlosti. A pokud to nestačí, závodní výfuk Termignoni dodá extra sedm koní.

 

 

Zbláznili jste se? Elektronika je taky pěkně nabitá. Od náklonového ABS, kontroly trakce až po skvělý systém Slide-by-Brake, který vám umožní elegantně driftovat do zatáček.

A co Wheelie Assist? Pro ty, co chtějí jezdit po zadním kole, tady ta možnost je. Tohle bude strašně dobrý, to garantujeme.

A co hmotnost? Pouhých 160 kg s plnou nádrží. To vše díky hliníkovým dílům a příhradovému rámu vážícímu jen 7,2 kg.

Motorka vypadá skvěle, zvláště ve verzi RVE s agresivní šedočernou grafikou.

Sedíte vpředu u širokých řídítek, což vám dává pocit kontroly a moci. Typická motardová pozice. Test najdete v Motohouse 3/2024

 

 

 


foto: Ducati

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno