Designér virtuálních motorek Oberdan Bezzi se zase předvedl. Jeho myšlenka na cestovní enduro střední velikosti se základem v Yamaze MT-09 je podle nás skvělá. Nechají se pánové z Iwaty inspirovat?

Zrovna včera jsme o tom vedli rozhovor s Gasem. Jaká je ideální velikost cestovního endura? S velkou dvanáctkou už se málokdo troufne vydat do těžšího terénu a naopak jednoválcové šestistovky nejsou příliš ideální na delší štreky. Takže optimálně něco mezi, nějaká osmistovka. V nabídce Triumphu (Tiger 800) a BMW (F 800 GS) ji najdeme, ale konkurence by mohla být větší.

Podobně nejspíš uvažoval právě mistr Bezzi, když přišel s nápadem udělat cestovní enduro z Yamahy MT-09 (zde). Tříválec o objemu 847 cm3 se zdá na cestování ideální a v offroadu má dostatek točivého momentu i příjemnou hladkost (oproti jedno- a dvouválcům). Designově se Bezzi držel stávající dvanáctistovky Super Ténéré (zde) a výsledek vypadá opravdu skvěle. Navíc vypustil do světa i verzi World Crosser, tedy více na offroad laděnou. Yamaho, vyrob to!

Foto: Oberdan Bezzi

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno