Tradičně jako každé léto nám probíhají endurové žně v podobě představování nových modelů pro příští sezonu.

Ze hry není ani francouzské Sherco, které uvedlo svoji flotilu. V nabídce i nadále zůstávají jak čtyřtakty, tak dvoutakty, tradičně pak ve dvou provedeních Racing a Factory.

Druhé jmenované se mohou pyšnit nejen lepšími tlumiči KYB, ale také výfukem Akrapovič (FMF u 2T), lepším sedlem, ráfky Excel a krytem motoru v sérii. Dvoutakty máme tři – 125 SE, 250 SE a 300 SE, čtyřtakty čtyři – 250 SEF-R, 300 SEF-R, 450 SEF-R a 500 SEF-R.

 

 

Nejprve se podíváme na dvoutakty. Nejmenší objem se dočkal nové klikovky, která by měla přinést delší životnost. U dvou větších motorů šel výrobce po snížení vibrací a upravil převodovku, aby zlepšil použití v náročných pasážích. Výrazně se také povedlo snížit hmotnost motoru (– 1,2 kg).

Čtyřtaktní motory se dočkaly nových ložisek, čímž došlo ke snížení hluku. Lehce vzrostl také výkon. Nový je snímač náklonu vypínající motor při pádu. Tříkilo má novou vačkovou hřídel a s ní zvýšený výkon. Úprav se dočkaly také palivové mapy. Není toho málo a my jsme moc zvědaví na první svezení.

 

 

Vy zatím mrkněte na www.airmoto.cz.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno