Mluvit o převratném vývojovém skoku u takových motorek, jako je Ural, zní dost vtipně, ale nenechte se zmást. Motorky ruského výrobce zažívají obrovský boom v USA a tamní zákazníci si tak dlouho žádali zásadní technické změny, až se pro letošek dočkali

Motor, který konstrukčně pochází z válečných BMW, přišel o karburátory a dostal elektronické vstřikování se dvěma samostatnými řídicími jednotkami (pro každý válec jedna). To nejenže zvedlo výkon na 41 koní a točivý moment na 57 Nm, ale také snížilo spotřebu. Výrobce slibuje, že by se měla pohybovat mezi 6,4 až 7,6 litru, což je o dost míň než u předchozích verzí.

Moto Ural

Dalšími zásadními změnami prošly brzdy. Ty už sice dávno nebyly kompletně bubnové, ale kotoučovky se 4pístky od Bremba byly dosud pouze na předních kolech. Nyní mizí jednoklíčové bubnovky ze zadních kol i kol postranních vozíků, aby je nahradil plovoucí třmen HB, respektive 2pístková Bremba u sajdy. Mechanické změny tím nekončí, svým si prošel také tlumič řízení, mechanický třecí je nahrazen hydraulickým s 18 polohami. Nádrž byla doplněna o optický palivoměr, na přístrojové desce se objevily kontrolky paliva a indikátoru řízení motoru.

Moto Ural

Motor má přepracované přední víko, ve kterém je začleněn standardní šroubovací olejový filtr, což usnadní jeho výměnu. Konstrukčních změn je pak ještě další výčet, ale svého se dočkal také design – nové chrániče kolen s logem značky, jiné lakování a další drobné detaily.

Přehled novinek a modelů najdete na www.ural.cz.

Foto: ural

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno