Začněme tím nejdůležitějším. BMW postavilo nový motor – dvouválcový boxer s objemem 1800 cm3.  A tím vlastně můžeme skončit, protože víc toho nevíme.

Motor totiž továrna představila jako prototyp na japonské výstavě Mooneyes Show v Jokohamě. Tam posloužil jako základ stavby dvojice stavitelů JúičihoJošizawy (YuichiYoshizawa) a JošikazuaUedy (YoshikazuUeda). Ti byli osloveni samotnou továrnou a za naprosto přísných podmínek dostali nový motor k sobě do dílny, aby ho mohli oběstavět. Povedlo se a motorka si odvezla hlavní cenu.

Teprve pak PR oddělení z Mnichova vydalo tiskovou zprávu, po jejímž přečtení ale nejsme o moc chytřejší. Dozvídáme se pouze, že továrna pracuje na vývoji nového motoru a že se s ním chystá otevřít nový segment. Že by návrat ke cruiserům? Nebo doplnění řady R nineT o nějakého konkurenta Ducati Diavel? Každopádně vidíme chlazení vzduch/olej a rozvody OHV. No, nezbývá než si počkat.

Tipujeme, že víc nám BMW prozradí na letním festivalu BMW MotorradDays.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here