Náš redaktor právě sedá do letadla směr španělská Malaga, kde se koná novinářská představovačka horko očekávané novinky Ducati Diavel. A vy, díky Motohouse.cz, budete vědět jako první, jak tahle bestie jezdí.

Sledujte proto tento web, kam okamžitě po středečním svezení přistanou žhavé informace!

Tady máte jenom krátké připomenutí základních technických údajů.

Ducati Diavel

Vedení Ducati je buďto neuvěřitelně geniální, nebo ujíždí na slušným materiálu. Při troše fantazie můžete totiž v téhle novince vidět stavbu chopperu, a to už je pořádný úlet. Dobrá, stačí trochu zaostřit a je nám hned jasné, že Diavel je spíš muscle bike. Jde ale o to, že svojí stavbou nepřipomíná žádnou Ducatku, která kdy spatřila světlo světa.

Nabušený dvouválec Testastretta Evoluzione 11° ze sebe umí vymáčknout až 162 koní a 127,5 Nm, což je ve spojení s 210 kg suché váhy velký argument. Základní poznávací prvky značky zůstaly zachovány – špičkové čtyřpístky Brembo Monobloc, trubkový příhradový rám nebo zadní letmák. Na tom se roztáčí (nebo spíš protáčí?) nejširší kolo v historii značky. Gumařský expert Pirelli vyvinul speciálně na něj nový rozměr zadní pneu 240/45-17.

Takového rozměru kolikrát nedosahují ani nejsilnější power cruisery. Vývojáři nešetřili moderními technologiemi, motorka je vybavena elektronickým plynem ride-by-wire, možností přepínání mezi 3 palivovými mapami (Sport, Touring, Urban) a v neposlední řadě propracovaným systémem kontroly trakce DTC.

Jako bonus můžete mít Diavel i ve verzi Carbon, která váží i díky použití dílů z uhlíkových vláken ještě o 3 kila míň. Musíme ho mít co nejdřív!

Foto: Ducati

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno