SUZUKI KATANA

Stánek Suzuki byl v Kolíně ve znamení návratu velké legendy. Ano, Katana je v podstatě pouze převlečená GSX-S1000, ale Suzuki tímto krokem rozhodně nešlápla vedle. Litrové GSX totiž perfektně funguje a teď se mu dostalo stylu, který zaujme. Rám a motor tedy beze změn, oba v podstatě vychází ze starší GSX-R1000, kterou máme hodně rádi. Motor vyladěný na 150 koní v 10 tisících otáček a 108 Nm v 9500 otáček. Krotit ho budou radiální Bremba s klasickým ABS od Bosche, kontrola trakce a také nastavitelné palivové mapy. O odpružení se postará plně nastavitelná USD vidlice KYB o průměru 43 mm a vzadu pak centrální nastavitelný tlumič.

I přesto, že původ motoru sahá až do roku 2005, rozhodně nezůstalo u původního. Také Katana je opatřena sáním s dvojicí škrticích klapek u každého válce, má odlehčené písty nebo třeba asistent jízdy v nízkých otáčkách. A moderní technika dostala možnost se projevit také zvnějšku. Designéři Suzuki sice sáhli po tvarech původní Katany, které samozřejmě přizpůsobili nejen šasi GSX, ale také dnešní době, ovšem zapasovali do nich také plně LEDková světla. A nutno říct, že to vypadá fantasticky. Nová Katana má rozhodně potenciál, po svých dárcích to bude skvěle fungující motorka, navíc se tváří velmi komfortně a kdo bude chtít vybočovat z davu…

SUZUKI GSX-R1000

Drobnými úpravami prošel také superbike Suzuki. Kromě změněných barevných provedení tu máme nové pneumatiky Bridgestone Battlax Racing Street RS11 slibující stejný výkon a nižší opotřebení. Základní model dostal v základu oboustranné rychloražení, model R potom pancéřové hadice brzd. Zajímavostí pak budiž nastavitelný čep kyvky umožňující změnu geometrie.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here